Aiutatemi!! è urgente!! D:

Discussione in 'Forum Versioni di Latino' iniziata da Silvia98, 2 Maggio 2014.

1. Silvia98

Silvia98 Primino Utente

"Mi Piace" ricevuti:
    0
    Punteggio:
    2
    Potete tradurmi queste frasi? vi prego,in questi giorni non sarò a casa e non so come fare. Mi servono urgentemente :'(
    Per favore e,grazie anticipatamente per chi mi aiuterà <3

1) Milites haud procul ab urbe erant,cum hostium agnem consuli occurit: ut periculum animadversum est,consul legiones ad proximum collem reduxit.
    2) Flumen Nilus aquam et terram harenoso solo induxit: nam in siccis locis faex relicta est.
    3) Sic a tribuno militum dictum est militibus: "Antequam hostium agmina obsaepiunt iter,portis erumpite".
    4) Ut Antonius in Italiam venit,Atticus a multis magno in peri**** putatus est propter intimam familiaritatem Ciceronis et Bruti.
    5) Galli,in hostes ruentes,undique gladiis a velitibus confixi et trucidati sunt.
    6) A Metello,qui (il quale,nom.) oppidanos proelio intentos videt,vallo fossaque moenia circumventa sunt.
    7) Q. Lucanius,tribunus militum,fortiter pugnavit sed,dum filio subvenit,interfectus est.

Un'ultima cosa,se non vi è di disturbo,potete dirmi anche i paradigmi? grazie <3

2. Angy1984

Angy1984 Studente Modello Utente

"Mi Piace" ricevuti:
    161
    Punteggio:
    74
    1) Milites haud procul ab urbe erant,cum hostium agnem consuli occurit: ut periculum animadversum est,consul legiones ad proximum collem reduxit.
    I soldati erano non molto lontani dalla città, quando l'esercito dei nemici si diresse verso il console: non appena intuì il pericolo, il console ricondusse l'esercito verso il colle vicino.
    occurrit: occurro, occurris, occurri, occursum, occurrĕre
    animadversum est: ănĭmadverto, ănĭmadvertis, animadverti, animadversum, ănĭmadvertĕre
    reduxit: rĕdūco, rĕdūcis, reduxi, reductum, rĕdūcĕre

2) Flumen Nilus aquam et terram harenoso solo induxit: nam in siccis locis faex relicta est.
    Il fiume Nilo immette acqua e terra nel suolo sabbioso: infatti il fango rimane nei luoghi aridi.
    induxit: indūco, indūcis, induxi, inductum, indūcĕre
    relicta est: rĕlinquo, rĕlinquis, reliqui, relictum, rĕlinquĕre

3) Sic a tribuno militum dictum est militibus: "Antequam hostium agmina obsaepiunt iter,portis erumpite".
    Così fu detto dal tributo dei militi ai soldati: "prima che le schiere dei nemici rendano la via inaccessibile, rompete le porte".
    dictum est: dīco, dīcis, dixi, dictum, dīcĕre
    obsaepiunt: obsæpĭo, obsæpis, obsæpsi, obsæptum, obsæpīre
    erumpite: ērumpo, ērumpis, erupi, eruptum, ērumpĕre

4) Ut Antonius in Italiam venit,Atticus a multis magno in peri**** putatus est propter intimam familiaritatem Ciceronis et Bruti.
    Quando Antonio Giunse in Italia, Attico fu reputato da tutti in grande pericolo a causa dell'intima amicizia con Cicerone e Bruto.
    venit: vĕnĭo, vĕnis, veni, ventum, vĕnīre
    putatus est:pŭto, pŭtas, putavi, putatum, pŭtāre

5) Galli,in hostes ruentes,undique gladiis a velitibus confixi et trucidati sunt.
    I Galli, irrompendo tra i nemici, da ogni parte con le spade furono trafitti e trucidati dai veliti.
    ruentes: rŭo, rŭis, rui, rŭĕre
    confixi sunt: confīgo, confīgis, confixi, confixum, confīgĕre
    trucidati sunt: trŭcīdo, trŭcīdas, trucidavi, trucidatum, trŭcīdāre

6) A Metello,qui (il quale,nom.) oppidanos proelio intentos videt,vallo fossaque moenia circumventa sunt.
    Da Metello, che vide i cittadini intenti nella battaglia, le mura furono circondate da un vallo e una fossa.
    videt: vĭdĕo, vĭdes, vidi, visum, vĭdēre
    circumventa sunt: circumvĕnĭo, circumvĕnis, circumveni, circumventum, circumvĕnīre

7) Q. Lucanius,tribunus militum,fortiter pugnavit sed,dum filio subvenit,interfectus est.
    Q. Lucano, tributo dei militi, combattà fortemente, ma, mentre soccorreva il figlio fu ucciso.
    pugnavit: pugno, as, avi atum, are
    subvenit: subvenio, subvĕnis, subveni, subventum, subvĕnīre
    interfectus est: interfĭcĭo, interfĭcis, interfeci, interfectum, interfĭcĕre

3. Silvia98

Silvia98 Primino Utente

"Mi Piace" ricevuti:
    0
    Punteggio:
    2
    Sei la mia salvezza,grazie *^*

Condividi questa Pagina